Tuesday 3 May 2011

grr , my spoil day :(

belum sempat aku masuk kelas lagy dah kne ktuk ngn membe . adoyy saked haty . then aku cpt2 masuk kelas cr songkong 'WARKAH' kelas 5PA . haha , dah bape ribu org dah pkai songkok uh *msty tuan punye songkok uh dpt byk pahala kann ? HAHA . then time perhimpunan aku lepak kt kelas sbb faiz nak pnjam lencana aku . *ag pun aku malu nak pegi perhimpunan sbb aku dah [ botak ] . memb2 aku lah gelar aku botakk . padahal aku ade rambut agy . buta kot dyorg . then abes perhimpunan budak2 masuk kelas . naseb baek lahh budak2 pompuan kelas aku tak ktuk aku . HAHA , dipendekkan cter , time math , faiz dah keluar tanduk duaa kt kepala dye . *bengong pegi tanya chew ada cter blue baru takk . dan2 time uh aku pasang telinga dgr dyorg smbg apaa. then chew pon dgn lagaknyaa kluar ncet dye n bg kt faiz . haihh tak boleh aku nak focus apa yg cikgu sa'adiah mengajo kt dpn . gara2 faiz la ney . *byk gilaa bhaii cter blue . to my baby ; soryy yaa , skali skala tgk blue tak salah kann ? hehe , bak kata faiz kt budak 5PA , kami just nak belajar 'skill' . HAHA , then lpas math , masa bm cikgu tak masuk . haihhh apa lagyy bising porak peranda lah kelas . mcm tongkang pecahhh . sampai abes skola cikgu tak masuk . 

3.30 . time saringan petang . aduhh sampai jea kt padang aku lepak kt tepi lab komputer . perghh dan2 baby aku ade kt situ , dye gelak2 tgk aku dah botakk . ceitt , then apa lagy , aku nyorok blkg tilam lompat tinggi . haha then aku sruh ernie pggil nani dtg kt aku . dye ckp dye segan nak jumpa aku *okeyy fineee malu kann b kaw bile dahh botakk kann . terasa :( baby aku masuk saringan lahh ! 4x100 . tp tp kannn . dyorg teruss masuk final sbb team dah ckup2 . meloncat dyorg kt tgh pdg dpt masuk final . ceitt , muke happy je blah dr pdg . then time aku pulak saringan 400 m . perghh letih siot , dah laa baru lepas melantak laksa n air cincau . mmg perut penuh gedabak lah pun . then nak lari pulakk , time first round aku takk letih lagy . then second round aku nak pecut *time pecut uh kaki aku longgar gilaa n rase nak tercabut . lawak jea . then 100 m agy nak smpi garisan penamat . ttibe jea aku stop sbb dada aku saked gilaaa , then aku tak sempat nak abeskan , aku jln kluar trek uh . perghh pedih gilaaa time uh . sape jela taw kan mcm mane aku rasaa . then dah abes sume acara , aku nak balik dah ney *aku hantar bby aku blik arini . horayyy ! time ak otw nak ppegi kantin . ak lalu jap kt dpn pjabat sbb nak tgk budak kadet polis kawad . haihhh jeles aku tgk dyorg , semat gilaaaa . *teringin jugakk aku nak masuk . then dipendekkan cter , aku terus hantar bby aku balik dgn manjanyaa . haha , iloveyou NUR IZYAN HANANI <3 


-abang botak abang gondol ! -